Nu börjar det snart påriktigt

snart så kommer det där brevet jag väntat på sen Juli. Snart är det dags för utbytesstudenterna som åker 2015 att börja göra sig redo. Någon gång mellan september-oktober så börjar jag blogga mer påriktigt. Längtar så mycket tills det där mejlet med ansökningshandlingarna trillar ner i min mailbox. Ja min resa har ju redan börjat, men det känns inte så än, för det händer ju ingenting just nu. men snart så drar det igång påriktigt.
Det kommer nog bl ett ganska stressigt år fram tills jag åker för min del. Har så mycket att tänka på redan som ex, praoplatser, gymnasieval och snart också ansökningshandlingarna. men det kommer nog gå bra och jag är riktigt taggad nu. 
 
 
 
Bild från italien i April :)

Kommentarer
Postat av: Emmy - utbytesstudent i usa

Kommer ihåg när jag ansökte om att fara, tiden går så sjukt sjukt snabbt! lovar. hann inte ens blinka och så stod jag där på flygplatsen till usa :)

Svar: åh nu blir jag ännu mer taggad! men lycka till med ditt år i usa får följa det medans jag väntar :)
Amalia - utbytesstudent USA 15/16

2014-09-11 @ 06:15:26
URL: http://emmysplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0