Engelska test

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade men var i stockholm och praoade hela förra veckan och hade inte någon dator. Men nu är jag tillbaka. Medan jag var i Stockholm gjorde jag det obligatroriska engelska testet som alla utbytesstudenter måste göra. Jag valde att göra det i Stockholm eftersom det inte finns några get ready möten eller testtillfällen i Umeå där jag bor och det kändes ganska drygt att åka till Luleå bara för ett prov. Jag var ju ändå I stockholm då så det passade perfekt! Seb träffade jag också en annan tjej som även hon ska till USA nästa år så vi bytte lite tankar och så! 
Men jag tyckte provet var ganska lätt. Det gäller bara att hänga med i hörförståelsen och inte sitta och tänka på annat som jag gjorde under en fråga Haha. Sen var det en del som jag hade lite problem med och det var när man skulle sätta in rätt ord i meningen. Ddet var ord som jag aldrig hade hört förut och hade verklgen ingen aning vad vissa bettydde. Det blev uteslutnings metoden på den delen. Men annars gck det nog ganska bra hoppas jag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0