1 av 17

som sagt är ansöknings frågorna väldigt jobbiga och jag är en sån person som gärna skjuter upp jobbiga saker (läxor, plugg, städning osv) till sista minuten. Men måste verkligen försöka att inte skjuta upp det här nu eftersom det bara kommer bli värre då. Jag menar om jag måste stressa igenom frågorna så hinner jag ju inte tänka så noggrant vad jag svarar och då kanske jag inte kommer få den värdfamilj som egentligen passar mig. 
Egentligen känns det ganska sjukt att det jag skriver och gör nu kommer avgöra vad jag får för värdfamilj, vilken delstat jag hamnar i och allt. Det känns väldigt läskigt men ändå ganska coolt. nej men är iallafall färdig med 1 av alla 17 saker som ska göras. 
 
 
 
 
asså gud jag är så taggad, förväntansfull, rädd, jag vill bara åka nu!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: mmelissavuong,

SVVAR: Ja de gör jag och jag har bara 13 steg på min, står de något om ICES på din? För de gör de på min..

2014-10-10 @ 19:24:17
URL: http://likeaparadise.blogg.se
Postat av: Linnea

Hej! Vad kul att du också ska åka som utbytesstudent till USA! Jag länkade dig på min blogg :)

2014-10-10 @ 21:29:15
URL: http://www.nattstad.se/linneausa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0