Angående intervjun

Alla utbytesstudenter går ju på en intervju med organisationen man vill åka med innan man blir antagen. Där kollar dom om man är mogen nog, om man verkligen åka, hur bra man är på engelska och allt sånt. Jag hade min intervju någon gång i Juni tror jag (Haha har verkligen ingen koll vad det är för datum när det är sommar). Jag hade min intervju via Skype eftersom hon jag hade den med inte bodde Umeå men dom flesta får åka och träffa någon i sin stad. Jag var ganska nervös innan och trodde det skulle bli jätte svårt med den engelska delen. Men det var verkligen inte hemskt alls. Hon jag hade intervjun med var jätte snäll och glad och det gick jätte bra! Man får lite minnesförlust och glömmer vissa ord på engelska och stammar, men det gör ingenting alls. Det gick ju bra ändå så! Så till alla som inte har gjort intervjun än så ta det bara lugnt! Det är verkligen ingenting att oroa sig för. Läs bara igenom förberedelse frågorna som man får och var dig själv så kommer det gå bra! :)



Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej jag ska också åka som utbytesstudent med explorius 15/16 det skulle var kul om du ville göra ett länkbyte?

Svar: Vad kul! Ja det kan vi jag lägger till en länk ikväll! :)
Amalia - utbytesstudent USA 15/16

2014-08-16 @ 11:50:49
URL: http://www.nattstad.se/lettersfromwest

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0